Festivalul Sporturilor Montane "Transalpin" 20-22 iulie 2012 - invitatie

Festivalul Sporturilor Montane "Transalpin" 20-22 iulie 2012 - invitatie


Asociatia ”DRUMETII MONTANE” va invita sa participati la prima editie a Festivalului Sporturilor Montane ”TRANSALPIN” ce va avea loc in perioada 20-22 iulie 2012, in Muntii Parang. Tabara de corturi va fi amplasata la Obarsia Lotrului in proximitatea Cabanei Directiei Silvice Valcea. Festivalului Sporturilor Montane ”TRANSALPIN” reprezinta etapa aIV-a a competitiei de turism sportiv ”STAFETA MUNTILOR”.

In cadrul festivalului puteti participa la concursuri precum: TROFEUL JIULUI (raid montan, teste teoretice, orientare, escalada, cultural), MARATON, SAH … MONTAN.

Participantii vor fi premiati cu premii (bani, vouchere , produse )  ce depasesc suma de 26000 lei, pentru a vedea lista completa de premii click aici.

Premiile va sunt oferite de: Inscriptionari-textile.ro, TehnoPlus Industry, Biroul de Avocatura Cuculis si Asociatii, Goprint.ro, PromotionaleRomania.Ro, Powerball-Romania.com, JocShop.Ro, Lafarge Romania, Craimont.ro, Ibupublishing.ro, Vectords.ro, Ch-center.ro,Cupe-medalii.ro,Minorswing.ro.

    Parteneri principali: Televiziunea Travel Mix, Miscare de Sanatate (Radio Romania), Radio Best FM, Radio Fir, Fundatia Guard Forest, Ocolul Silvic Voineasa, Consiliul Judetean Valcea (Salvamont Valcea), Club Duster, Salvamont Hunedoara, Jandarmeria Hunedoara, Jandarmeria Valcea, FunkyDonkey.ro, plus multi altii.


PROGRAM ”TROFEUL JIULUI”

Vineri: 20 iulie 2012

12:00 – 21:00 – Intampinarea participantilor si repartizarea locurilor de campare;

21:30 – Aprinerea focului de tabara”;

22:30 – Sedinta tehnica.

 

Sambata: 21 iulie 2012

06:30 – START teste teoretice;

09:00 – START raid montan, escalada;

18:00 – START orientare

21:00 – Afisarea rezultatelor si depunerea contestatiilor;

21:30 – Deschiderea programului cultural;

 

Duminica: 22 iulie 2012

10:00 – Afisarea rezultatelor pentru proba CULTURAL si rezolvarea contestatiilor;

10:30 – Afisarea rezultatelor finale;

11:30 – Festivitatea de premiere;

13:00 – Defluirea participantilor si igienizarea zonei;

INSCRIEREA se va realiza pana la data de 18 iulie 2012, ora 12:00am pe sitele http://www.festivalul-transalpin.drumetiimontane.ro/trofeuljiului.php 

NU SE REALIZEAZA INSCRIERI IN ZIUA CONCURSULUI! (pentru o mai buna organizare )

CATEGORII DE CONCURS

JUNIORI – participa echipe formate din 3 persoane, indiferent de sex, cu varsta de pana la 20 ani.

SENIORI – participa echipe formate din 3 persoane, indiferent de sex, cu varsta de peste 18 ani impliniti;

OPEN – participa echipe formate din 3 persoane, indiferent de varsta, obligatoriu mixt;

PROBE DE CONCURS

JUNIORI: Raid montan – 7:00 h, 2000 puncte, 2 PFA – 1 h pauza;

                  Orientare – 2000 m, 2000 puncte (pe viza);

                  Escalada – proba de noduri, 400 puncte;

                  Teste teoretice – 300 puncte, 20 intrebari cu o singura varianta de raspuns;

SENIORI: Raid montan – 8:00 h, 2000 puncte, 2 PFA– 1 h pauza;

                  Orientare – 2000 m, 2000 puncte (pe viza);

                  Escalada – proba de noduri, 400 puncte;

                  Teste teoretice – 300 puncte, 20 intrebari cu o singura varianta de raspuns;

OPEN:  Raid montan – 7:00 h, 2000 puncte, 2 PFA – 1 h pauza;

                  Orientare – 2000 m, 2000 puncte (pe viza);

                  Escalada – proba de noduri, 400 puncte;

                  Teste teoretice – 300 puncte, 20 intrebari cu o singura varianta de raspuns;

Probele se vor desfasura conform regulamentului competitiei de turism sportiv ”STAFETA MUNTILOR”, disponibil la adresa http://www.stafetamuntilor.ro/regulament

Bibliografie:  Masivul Parang - Colectia prin Muntii Romaniei ( Danut Calin )

Clasamentul general al fiecarei categorii va fi afisat conform urmatoarelor punctaje: loc I – 200 puncte, loc II – 185 puncte, loc III – 175 puncte. Pentru locurile urmatoare se scade  din 5 in 5 puncte pana la 150 puncte, din 3 in 3 puncte pana la 90 puncte, din 2 in 2 puncte pana la 50 puncte, apoi se scade cate un punct pentru fiecare loc ocupat. 

Cultural – fiecare club are la dispozitie 20 de minute pentru a prezenta 3 cantece, o sceneta umoristica si o poezie. In cele 3 cantece se va prezenta si imnul clubului/grupului, iar celelalte 2 cantece nu trebuie sa fie obligatoriu creatii proprii. Se va puncta in special atmosfera creata.

Punctaj acordat: 300 puncte.

CLASAMENTUL GENERAL AL CONCURSULUI ESTE DAT DE SUMA PUNCTELOR OBTINUTE DE CATRE CLUBURILE/GUPURILE PARTICIPANTE IN CELE TREI CATEGORII DE CONCURS!

Regulamentul concursului:

• Cazarea concurenţilor se va face la corturi, sub indrumarea organizatorilor. 

• Va exista o singura vatra de foc, amenajarea altor vetre suplimentare fiind interzisa.

 • Fiecare club va primi la sosirea in tabara un sac de gunoi.

 • Cluburile/Grupurile au obligativitatea transportarii gunoiului realizat pana la primul punct amenajat din afara taberei.

• Responsabilului de grup ii revine obligaţia de a aduce la cunostinţa membrilor grupului sau, regulile de prevenire a accidentelor si a normelor de conduita montana precum si regulamentul concursului.

• Organizatorii isi rezerva dreptul de a introduce modificari in programul de desfasurare a probelor de concurs.

Echipament obligatoriu:

- individual: incaltaminte cu talpa aderenta, lanterna, fluier, pelerina de ploaie;

- colectiv: busola, trusa sanitara, bidon pentru apa;

 ATENŢIE: incaltaminte adecvata si trusa medicala nu se intra in proba de raid montan;

Confirmari si informaţii:

• festival@drumetiimontane.ro

• CANAVOIU ALEXANDRU, telefon 0762325903

 

PARTICIPAREA SE FACE PE PROPRIE  RASPUNDERE

Concursul de SAH se va desfasura in data de 21 iulie 2012, incepand cu ora 17:00. Functie de numarul participantilor se va alege sistemul de joc – tip GRUPE sau in cadrul unei singure grupe, in SISTEM   ELVETIAN. Apelam la seriozitatea cluburilor/grupurilor participante in a nominaliza pentru concurs doar persoane ce cunosc bine jocul mintii.

Inscrierile se realizeaza nominal  in data de 20 iulie 2012, la sosirea in tabara!


PROGRAM MARATON

Vineri: 20 iulie 2012

12:00 – 21:00 – Intampinarea participantilor si repartizarea locurilor de campare;

21:30 – Aprinerea focului de tabara”;

Sambata: 21 iulie 2012

07:30 – Sedinta tehnica

09:00 – START

17:00 – Afisarea rezultatelor;

20:00 – Festivitatea de premiere;

Sunt organizate doua categorii de concurs: feminin si masculin. Partcipantii care nu se incadreaza in timpul de 240 minute pentru a ajunge la punctul de control – Lacul Calcescu, vor abandona traseul din acest punct si vor reveni in tabara. 

In functie de timpul realizat pana la punctul de control mentionat, acestia vor fi inclusi in clasamentul general, dupa ultimul concurent care a parcurs intreg traseul si vor primi diplome de participare.

INSCRIEREA se va realiza pana la data de 18 iulie 2012, ora 12:00 pe sitele http://www.festivalul-transalpin.drumetiimontane.ro/maraton.php

NU SE REALIZEAZA INSCRIERI IN ZIUA CONCURSULUI! (pentru o mai buna organizare )

PARTICIPAREA SE FACE PE PROPRIE  RASPUNDERE

Vreau să fiu voluntar!

Dacă ți-ai făcut un stil de viață din activitățile eco-sportiv-turistice te așteptăm alături de noi!

ÎNSCRIE-TE!

Plecăm la drum lung cu încrederea că vom reuși să-i educăm pe cei de lângă noi într-un spirit verde și cu dorința de a face cât mai multe acțiuni pentru a proteja natura în toate formele sale.

Facebook